piątek, 21 października 2016

Witaj na moim blogu!

Jeśli to czytasz to wiedz, że jestem bardzo szczęśliwy że do Ciebie dotarłem  i mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej 🙂

Po oficjalnym przywitaniu, czas zacząć od konkretów. 🙂

Blog, który zamierzam dla Was prowadzić powstał dlatego, że jestem wielkim miłośnikiem nowinek w świecie smartfonów oraz technologii z nią związanych. Codziennie spędzam sporo czasu na stronach, które pogłębiają moją wiedzę oraz korzystam z każdej okazji, aby móc przetestować nowy sprzęt.
Coraz częściej moi znajomi, stojąc przed wyborem zakupu nowego telefonu, dzwonią do mnie, prosząc o radę- oczywiście chętnie im pomagam. Ostatnio więc naszła mnie myśl: Skoro moja pomoc sprawia mi satysfakcje, dlaczego nie dzielić się nią na szerszą skalę? Nigdy nie spodziewałem się, że kupno nowego smartfona bywa dla niektórych aż tak problematyczne. A jak się jednak okazuje, istnieje grono ludzi, dla których dobór urządzenia dostosowany do własnych potrzeb stanowi nie lada wyzwanie. Dlatego też pędzę z pomocą!
🙂

Na moim blogu chciałbym w pewnym stopniu poruszać tematy, które pomogą Wam dokonać decyzji w wyborze nowego smartfona, postarać się przedstawić urządzenia dopasowane do różnych potrzeb, bo jak wiadomo, każdy człowiek ma inne wymagania 🙂 Będę starał się również na bieżąco informować Was o tym, co dzieje się w świecie smartfonów, na co zwracać uwagę, gdzie najlepiej je kupować etc. 🙂
Czym będę się wyróżniał od innych? Przede wszystkim formą przekazania informacji. Jestem tutaj dla Was- moich czytelników. Śmiało wpisujcie więc w komentarzach wszystko co was interesuje: konkretny model, moja opinia, lub jeśli macie po prostu jakieś wątpliwości, coś jest dla was niejasne. Chcę, żebyście czuli się tutaj dobrze, swobodnie i wiedzieli, że panuje tu iście domowy klimat 😉

A więc pierwsze koty za płoty! Mam nadzieję że nie wypadłem najgorzej i dacie mi szanse zostając ze mną- jeśli tak, będę szczęśliwy 🙂

Jeśli już tu jesteś i masz jakieś sugestie odnośnie bloga, napisz o nich w komentarzu, a na pewno je przeanalizuje 🙂


Do zobaczenia wkrótce !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz