wtorek, 31 stycznia 2017

Masz ofertę na abonament? Nie przepłacaj! Cz.4 Plus

Cześć!

Dzisiaj ostatnia już część z serii "Masz ofertę na abonament? Nie przepłacaj!",
w których przedstawiałem oferty 4 sieci: Play, Orange, T-Mobile i Plus.

Wiem, że obecnie na rynku jest wiele nowych sieci, które oferują fajne warunki,
ale teraz postanowiłem skupić się tyko na tych czterech największych sieciach.
W moich poprzednich wpisach możecie zapoznać się z ofertą pozostałych operatorów, dzisiaj jednak skupiamy się na sieci Plus.
Co bardziej opłaca się w tej sieci? Doładowania czy abonament?

Oferta Unlimited bez telefonu dla przenoszących numer (abonament):

  • nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci
  • nielimitowane SMS-y oraz MMS-y do wszystkich sieci
  • 5 GB internetu
cena: 49,99 zł/miesięcznie


Oferta Unlimited w ofercie na kartę:
  • nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci
  • nielimitowane SMS-y oraz MMS-y do wszystkich sieci
  • 1 GB internetu
cena: 35 zł/miesięcznie


Oferta na abonament tak jak u konkurentów sporo przepłacona, jednak najbardziej rozczarowuje oferta na kartę.. Jest to najgorsza oferta z wszystkich, które prezentowałem.
Nie dość, że najdroższa to ma jeszcze najmniejszy pakiet internetowy,
zaledwie 1 GB.

Obowiązkowo dla większości byłoby wykupienie dodatkowego pakietu.
W cenniku wygląda to tak, że za 1 GB zapłacimy dodatkowe 10 zł, a za 2 GB 13 zł.

Straszna cena, która dyskwalifikuje w moich oczach tego operatora.
Nie sądziłem, że to powiem ale w Plus-ie bardziej opłacalny jest abonament 😱

Oczywiście ja na pewno bym przeszedł do konkurencji, która oferuje duuużo lepsze warunki w ofercie na kartę. 😊

Podsumowując całą długą serię "Masz ofertę na abonament? Nie przepłacaj!" najlepszym wyborem jest T-Mobile, który oferuje, aż 10 GB internetu, darmowe rozmowy i SMS-y
za 25 zł/miesięcznie.

Mam nadzieję, że pomogłem wam rzucić nowe światło na sprawę wyboru oferty dla siebie 😊

Jeśli jeszcze nie polubiłeś mojego fanpage-a na Facebooku, to możesz to zrobić tutaj aby być na bieżąco:

www.facebook.com/jakiwybracsmartfon

Trzymajcie się, cześć! 😊

2 komentarze:

  1. Na koniec tej serii mogę się pochwalić moją ofertą od T- mobile. Mam abonament za który płacę 59.99zł na 24 miesięce. W tym mam nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMs-y do wszystkich sieci i dodatkowo 7GB internetu i dostałem za darmo Huawei p9 lite. Telefon sprzedałem po atrakcyjnej cenie 1000zł ( październik 2016). Reasumując do zapłaty na 24 miesiące zostało mi 440zł. Dzieląc to na 24 miesiące wychodzi 18.33zł. Wydaje mi się, że to też bardzo dobra oferta. I na koniec taka rada na przyszłość. Przy przedłużaniu umowy w T- mobile należy zrobić to koniecznie telefonicznie i negocjować warunki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, można uzyskać dobrą ofertę jednak większość osób przyjmuje warunki, które są narzucone z góry i nie podejmuje negocjacji.
      Obecnie w T-Mobile abonament z 10 GB internetu, nielimitowanymi rozmowami oraz SMS-ami kosztuje 79,95 z telefonem. Przykładowym modelem w tej ofercie jest Huawei P8 lite za 269zł co w 2017 roku w tej cenie jest nie do przyjęcia.
      Trafiłeś na okazje lub po prostu negocjacją się udało :) Na chwile obecną mimo wszystko rzesza ludzi przepłaca za abonament. Niemniej jednak oferta Pre-paid w T-Mobile jest najlepsza z tych, które przedstawiłem :)

      Usuń